malaysiakiri menyokong semusim di neraka

Kami di malaysiakiri ingin menyatakan pendirian kami bahawa kami menyokong sepenuhnya blog semusim di neraka (neraka2.blogspot.com).

Biarpun ada sesetengah pihak mempertikaikan bahasa yang digunakan oleh empunya blog tersebut, kami berpendapat bahawa empunya blog tersebut berhak sepenuhnya ke atas blog beliau dan berhak menggunakan bahasa yang selesa beliau gunakan.

Sekian. Terima Kasih

12 responses to “malaysiakiri menyokong semusim di neraka

  1. Saya rasa isu bahasa dlm blog SDN bukanlah satu isu, atau jika ya pun satu isu kecik shj.
    isu yg patut diberi perhatian ialah kearah pemikiran anarkis ( diakui sendiri oleh SDN )yang didedahkan kpd pembaca dlm blognya.

    falsafah aliran yg dibawanya tersebut mendedahkan gaya hidup seorang pemuda Melayu yang bebas-sebebasnya tanpa sebarang ikatan peraturan dan agama Islam.

    Walaupun kita bersetuju dengan kebebasan pendapat, Islam tidak membenarkan kebebasan tersebut digunakan sebebasnya.ia ada had.

    sekian,tq.

  2. Terima kasih sebab mengakui saya sebagai seorang pemuda. Ingatkan dah tua.
    🙂

  3. Inche Zu,
    Pembaca SDN atau lebih tepat lagi peminat SDN sudah cukup matang untuk menilai mana yang baik dan buruk. Tak perlu saudara risaukan.

    Sekian. Terima kasih.

  4. Inche Zul,

    Semalam, setelah ibu Inche Zul dan saya siap sessi bersamara yang penuh ghairah. Kami berbaring-baring, menikmati kesan-kesan akhir syahwat ( yang amat bergemuruh), lalu dia memberitahu saya bahawa dia merupakan peminat no 1 blog SDN.

  5. Haha..
    Jangan begitu En Mahai. Kita semua hanya pembaca.

  6. mengaku anarkis ke penulis tuh?hahaha.

  7. hahaa..berzina memang enak dan menajamkan akal..haha..

  8. Ek eleh…klu aku tulis blog sendiri,mestilah menggambarkan kehebatan aku–akulah anarkis,rebel,punk,konek panjang dan besar,orgasm boleh tahan lama,pompuann semua suka aku…terpulanglah pada penulis,yang kena tipu pulak org yang baca mcm aku ni ,,,huhuhuhu

  9. Blog tu blog jugak tapi biarlah tepat,padat n benar..

  10. it’s all up to the writer himself how he’s going to write his blog..it’s his not yours..hope abg mike still remember me..hehe..love semusim di neraka..

  11. Wow, marvelous weblog layout! How lengthy have you
    been running a blog for? you made blogging look easy.
    The full glance of your site is excellent, as smartly as the content material!

    Damien

  12. There’s nothing like snuggling inside a soft flurry scarf to
    make you feel warm and safe on a cold winter day.

    Honesty with others about oneself is the first step in the knowledge of God.
    But, going outdoors during winter poses a big problem.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s